Sunday, November 8, 2009

YA TUHAN , duit jamuan tak cukup :(

macam-macam dugaan dan ujian yang aku harungi tahun ini
paling dahsyat ! duit jamuan 3 UTHMAN tahun ni tak cukup
huahuahua !!! dengan duit t-shirt nye tak habis bayar punye lah berlonggok !
aku siap boleh kira bape sen dah aku keluarkan untuk msg diorang pasal duit-duit yang belum diorang bayar . haiyyaa ! bankruplah aku ! hahahaha .
hari ni aku hantar msg gila dekat diorang semua ,
aku kate esok bawak surat khabar , tin kotak minuman bagi menampung duit jamuan .
hahaha . punye lah daif ayat ! budak kelas lain bace menunjukkan muka simpati je .
hehehe . tadi aku call zawin berketawa tak tentu pasal bincang pasal duit kelas .
aku sendiri tak tahu kenape . haihh :)
duit kelas tak cukup lagi RM 178 tidak termasuk souvenier !
YA ALLAH ......
duit t-shirt lagi RM 565 tidak termasuk yang sudah bayar !
walawei ! kalau macam ni , tahun depan je lah dapat baju .
OMG !!!! money is life , life is money .
haihh , after one problem another problems come !
for the conclusion , 3 UTHMAN students tolonglah bayar duit kelas & t-shirt tuh !!
hahaha , your beloved AH LONG wanna the money this week !
THE END !

No comments: